16 i 17 października w Gdyni przedstawiciele naszego BCU wzięli udział w Seminarium „Sieciowanie i budowanie marki Branżowych Centrów Umiejętności”, organizowanym w ramach konkursu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 Branżowych Centrów Umiejętności

Dyrektor Branżowego Centrum Umiejętności nr 3 w dziedzinie elektryki Pani Anna Chołodecka wzięła udział PANELU DYSKUSYJNYM: Tradycja i innowacje jako droga do rozwoju i trwałości BCU, gdzie poruszano tematy

•             Nowoczesne wyposażenie

•             Innowacyjne programy

•             Współpraca z branżą

Był też panel dyskusyjny: Budowanie wizerunku BCU jako ośrodka łączącego biznes z edukacją z zagadnieniami

• Marketing

• Rozpoznawalność

• Współpraca z biznesem i uczelniami

Ważne dla nas okazały się PRELEKCJE:

  • Finansowanie BCU po zakończeniu przedsięwzięć (MEN)
  • Rola Wojewódzkich Zespołów Koordynacji w sieciowaniu BCU w regionach
  • Wstępne wyniki projektu badawczego „Branżowe Centra Umiejętności z perspektywy uczestników i organizacji”

A owocną wymianę doświadczeń dostarczyły WARSZTATY:

w zakresie budowania marki jako gwarancja trwałości BCU:

  • Wypracowanie założeń dla strategii budowania marki
  • Kanały komunikacji/promocji
  • Rola/włączenie branży w działania promocyjne
  • Rozpoznawalność na wydarzeniach ogólnopolskich
  • Inne działania budujące markę zależne od dziedziny

w zakresie współpracy z branżą jako kluczowy element wprowadzania innowacji i rozwoju BCU:

  • Korzyści ze współpracy z branżą
  • Współtworzenie oferty szkoleniowej BCU
  • Współpraca w zakresie inwestycji w nowoczesne technologie i wyposażenie
  • Budowanie długofalowych relacji partnerskich z branżą i uczelniami

Dyrektor Branżowego Centrum Umiejętności nr 3 w dziedzinie elektryki we Wrocławiu odebrała dyplom oraz statuetkę:

Poprzedni
Następny